Holt euch Facebook 3.0

Bild 19Pünktlich zum Mac OS Update, bringt Facebook eine neue Version ihrer gleichnamigen App auf das iPhone. Mit Version 3.0 habt ihr nun die Möglichkeit Facebook im Breitbild-Modus zu nutzen. Außerdem sieht es ein gutes Stück schöner aus. Musste man bisher auf einige Funktionen verzichten, dürfte dem nun nicht mehr so sein. Hier eine Liste aller neuen Funktionen:

– See your upcoming Events and RSVP
– See your friends‘ birthdays
– See Pages and post updates and photos to Pages you administer
– Write Notes and read your friends‘ Notes
– Upload videos from an iPhone 3GS
– Upload photos to any album
– Complete photo management (create albums, delete albums, delete photos, delete photo tags)
– Change your Profile Picture
– Zoom into photos
– Like posts and photos
– See the same News Feed as the Facebook website
– Visit links in a built-in web browser
– See all of your friends‘ friends and Pages
– See mutual friends
– Easily search for people and Pages
– Make friend requests
– Become a fan of Pages
– Quickly call or text your friends
– Create shortcuts to your favorite friends and Pages
– Friends sorted by first or last name according to your settings
– Chat friends sorted alphabeticaly

Wer immer noch nicht überzeugt ist, hier gehts zu den Reviews über die Facebook App – klick mich.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.